onsdag 15 februari 2012

Jobb

Idag har det varit en så där dag på jobbet, jag har varit packare idag och vi har kört mazariner hela kvällen. Å det ska jag då säga att det tycker ju inte min rygg om att göra så nu värker den som bara fan och lite till och inga Alvedon har jag hemma häller så jag kommer nog få krypa ur sängen imorgon bitti när vi ska lämna barnen på dagis. Men men vad fan för det när man får bra lön sen då kan man stå ut med det med eller.

Fy fan för den här snön som har kommit nu var det verkligen nödvändigt att komma just nu när jul fan är över.
Nej nu ska det vara minst 20 grader varmt och sol tycker jag,

Sen vill jag bara säga att jag ska försöka att bli bättre på att uppdaterat min blogg oftare en vad som jag har gjort innan.
Så nu är det god natt och puss klick hej från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar